Kilka słów o nas

Nasza praca wymaga umiejętności z zakresu projektowania, stylizacji i dekoracji wnętrz, a także – co nie mniej ważne – wiedzy z zakresu ekonomii i marketingu, która pozwala na prawidłowe oszacowanie wysokości koniecznej inwestycji i spowodowanie, że nieruchomość będzie wyróżniała się na rynku.

Posiadamy doświadczenie, wiedzę i głowy pełne pomysłów, które sprawią, ze z każdego wnętrza wydobędziemy to co najlepsze i stworzymy je na nowo, zmieniając w atrakcyjny produkt na rynku lub wygodne i piękne  miejsce do życia dla Ciebie.

LUNA to nasze przedsięwzięcie  rodzinne, pracujemy razem, konsultujemy każdą decyzję, uzupełniamy się. Profesjonalnie traktujemy każde zlecenie i współpracę z Klientami.

Zapraszamy do kontaktu z nami!

nieruchomości

Lucyna Krawczyk

Jestem absolwentką kursów Ann Maurice House Doctor Polska.

Od lat pasjonuje mnie tworzenie pięknych wnętrz. Swoje hobby postanowiłam połączyć z pracą, uznając mądrość chińskiego przysłowia: „Jeśli będziesz robił to co lubisz, nigdy nie będziesz musiał pracować”.

Największą satysfakcję w pracy Home Stagera przynosi mi zmienianie zastanej materii mieszkaniowej, nadawanie jej nowego charakteru i odkrywanie na nowo urody wnętrza, a w efekcie końcowym –  spełnienie oczekiwań i radość ze strony Klienta. Lubię tworzyć wnętrza nowoczesne i eleganckie,  z nutką glamouru.
W pracy wykorzystuję znajomość rynku nieruchomości oraz wiedzę ekonomiczną zdobytą podczas studiów ekonomicznych magisterskich i podyplomowych, a także wieloletnie doświadczenie w pracy z ludźmi.

Natalia Krawczyk

Jestem studentką Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim. Uwielbiam pracę z ludźmi i rozwiązywanie spraw trudnych. Jakiś czas temu odkryłam, ze trudną sprawą dla wielu osób jest urządzanie wnętrz, szczególnie w warunkach ograniczonych środków finansowych.  

Pasjonuje mnie wyszukiwanie okazyjnych ofert wnętrzarskich w sklepach i na stronach www. Lubię wnętrza jasne, nowoczesne, funkcjonalne, czasem tworzone z lekkim „przymrużeniem oka”, niedosłowne. Pilnuję moją mamę, by nie przesadzała z glamourem 🙂

W pracy Home Stagera wykorzystuję wiedzę ekonomiczną, przede wszystkim z zakresu  marketingu, e-biznesu i kreowania marki.

projektowanie